dimarts, 11 de gener del 2011

Camí de Ronda de L'Escala a Sant Martí d'Empúries

El dissabte 8 de gener, amb la Raquel vam fer el camí de ronda que va de L'Escala a Sant Martí d'Empúries.
Vam començar el camí a la platja de Riells i vam seguir tota l'estona el camí marcat amb ratlles vermelles i blanques del GR-92 i de les marques grogues d'Itinnerannia.
Aquesta ruta no té cap mena de dificultat, ja que és apte per fer tot l'any i per totes l'edats. Nosaltres vam optar per fer-la fins a Sant Martí d'Empúries ja que així visitàvem aquest poblet medieval que es troba a tocar del Golf de Roses.
El camí a partir de la platja de les muscleres o lloc on va arribar la torxa olímpica el juny de 1992, és una pista molt agradable per caminar, amb families caminant, d'altres fent esport, etc. Aquest camí durant l'estiu es pot accedir directament a les ruïnes d'Empúries i fer una visita cultural que val la pena.
A continuació adjunto el mapa de la zona que vam visitar durant aquest cap de setmana, ja que primer vam  visitar el poble de Torroella de Montgri, fent nit a l'Hotel Palau Lo Mirador, on vam dormir com veritables reis i després d'aquest descans merescut a caminar.
Mapa dels llocs visitats i mapa del Google Earth de la ruta

Mapa extret de la pàgina web: http://www.icc.cat/