dijous, 7 de febrer del 2013

Estana a Prat de Cadí - Sortida amb neu

Dissabte, 9 de febrer de 2013

Aquest dia vaig fer una ruta ja feta, però no de la mateixa manera, ja que vam anar-hi amb neu i vam fer servir raquetes de neu.
La ruta que vam seguir, va ser: Estana, un poble situat a  tocar de la Serra del Cadí, amb unes vistes impressionants d'aquesta serra. El camí molt ben marcat i sense massa problemes, segueix les marques blanques i grogues, les quals signifiquen sender de petit recorregut.
Doncs com hem dit, seguim aquestes marques, que ens porten al Coll de Pallers, alà el camí comença a pujar, però és una pujada suau i constant. A l'estiu aquest camí es troben algunes pedres, però a l'hivern canvia i el que abans era pedra, ara és una capa de neu.
El camí es molt freqüentat i per això no hi ha problema, ja que es segueixen les petjades que ens portaran fins al Prat de Cadí.
El camí, comença la pujada i passem pel Coll de Reineres, el Coll Roig i arribem ja en un terreny més suau fins al Prat de Cadí i podem observar la Serra de Cadí.
Podem veure la Roca de l'Ordiguer, la Roca Verda i la Roca Punxeta, entre altres...
És una caminada, molt agradable de fer i que no comporta cap sobre esforç. Per tant és recomanable de fer amb família, nens i/o persones poc habituades a caminar.

Temps de la ruta: 4 hores i 28 minuts, amb parades incloses
Distància: 7, 24 Quilòmetres, però el Gps va fallar, potser més...