dijous, 29 de desembre del 2011

Esmorzar de les Maries

Dilluns, 26 de desembre de 2011

Aquest dia de Sant Esteve, vam fer una marxa, altre cop amb el GECA, en aquesta ocasió vam comptar amb la presència d'en Josep C., en Xevi P., la Núria G., en Jordi C., la Sandra P., la Raquel V. i jo (Carles).
Tal i com diu la marxa va ser una ruta per anar esmorzar, ja que no presentava quasi cap dificultat.
Vam començar passades les vuit del matí i ens vam dirigir en direcció a l'Est per agafar el camí que ens portarà cap a La Cau, després de passar per aquí el camí es comença a enfilar fins a El Cassalot, on ens trobem unes parets i ens imaginem el que podia ser aquesta casa i les condicions que havien de suportar, continuem la marxa aquesta vegada de pujada fins al Coll Ses Arques i continuant fins al Coll d'Ùria, on des d'aquest punt es pot contemplar, els paisatges de la Garrotxa, la Selva i Osona.
Un cop passat aquest punt, ja de baixada agafem la pista que ens porta a Sant Feliu de Pallerols, baixant per la pista que passa per la Fàbrega, un cop passat el Mas Riubrugent, fem una parada tècnica per esmorzar, on ens esperen els cuiners del GECA, amb botifarres i cansalada a la brasa, aigua, vi, ratafia i cafè.
Després de l'esmorzar anem a visitar el Pou del Glaç, la Font del Mosquer, després d'aquestes visites, agafem la via verda, en direcció cap a Olot, però a l'alçada de l'ermita de Santa Cecília, fent parada vam començar una pujada, un xic forta fins arribar a la Baga, on "viuen" uns sense aigua ni llum...
Després d'aquí tornem resseguint el mateix camí de pujada, fins arribar altre cop a Sant Esteve de Bas.
Va ser una bona ruta per cremar els excessos que vam fer pel sopar i el dinar de Nadal. Com sempre cal felicitar el GECA, pel seu itinerari, els seu bon fer i la seva companyia. Esperem fer-ne alguna més amb ells.

Temps total de la ruta: 5 hores i 18 minuts, amb la parada de l'esmorzar inclòs.
Nivell: 1 sobre 5.
Distància: 17 quilòmetres i 66 metres.

Recorregut de la marxa
(Aquesta vegada no he fet cap vídeo, fins la próxima!!!)